Հեռավար ուսուցում · Ես և շրջակա աշխարհը

“ԵԼՔ” ստուգատես

Ես և շրջակա աշխարհը

Գիտի շրջապատի վտանգները և արտակարգ իրավիճակներում պաշտպանվելու միջոցները: + Կորոնավիրուս համացանցից՝ տեղեկություն է ստանում եղանակի, վայրի, ճանապարհի հեռավորության մասին: + Օգտվում է առցանց քարտեզներից:+Ծնողի օգնությամբ Նախապատրաստվում է ճամփորդությանը, ճամփորդության ընթացքում ստանձնում պատասխանատվություն: + Անգամ սննդակարգն է կազմում ։ Ուսումնական ճամփորդությունների ժամանակ դիտարկումներ է կատարում,  անհրաժեշտ տեղեկատվություն հավաքում և գրանցում: + Օրինակ ՝ 1 . Թեժառույք 2.Թեժառույք Ուսումնական ճամփորդությունից ամփոփիչ նյութ է ստեղծում,  տեղադրում անհատական բլոգում:+ օրինակ՝ Ջրվեժ , Թանգարան

Պատկերացում ունի արեգակնային համակարգի, արեգակի, լուսնի, մոլորակների, գիշեր-ցերեկի, տարվա եղանակների հերթագայության մասին։+ Գիտի արտաքին և ներքին հիմնական օրգանների անվանումները, դրանց գործառույթները:  + Գիտի կրթահամալիրի օրացույցով նախատեսված տոների, ծեսերի, կարևոր օրերի նշանակությունը:+ Օրինակներ՝ Հարիսայի տոն, Զատկի տոն Գիտի ագարակի կենդանիներին, մասնակցում է կենդանիների խնամքին:+ Հաճախ է լինում ջերմոց _ լաբորատորիայում,խնամում է բույսերը, վերատնկում և կերակրում այնտեղի կենդանիներին։ Օրինակներ՝

Քոլեջում, Գինեգործություն,

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s