Մայրենի

Ապրիլի 15

  1. Ինչպե՞ս թագավորը պատժեց իր գիտնականներին, դու ի՞նչ կանեիր նրա փոխարեն։

Թագավորը սպառնում էր գինականներին, որ կաքսորի։

Եթե ես լինեի թագավորի փոխարեն ուղղակի առանց ցավ պատճառելու կհեռացնեի աշխատանքից։

  1. Ի՞նչ կանեիր դերվիշի փոխարեն, կշարունակեի՞ր պայքարել։
    Դերվիշի փոխարեն  ես ջուլհակի հետ մինչև վերջ այս հանելուկային հաղը։Թեչե պարտվելը շավ չե։
  2. Թվարկիր հերոսներին, նրանց բնութագրիր մեկ դիպուկ բառով։
    Գիտնական — ոչ փորձառու

            Ջուլհակ — հնարամիտ
          Դերվիշ —  կիսախելագար
          Թագավոր — բանիմաց և ժողովուրդի մասաին մտածող

  1. Շարունակիր ջուլհակի և թագավորի նման ծածկագրերով զրուցել։
    — Չլինի՜մ, չլինի՜մ…
  2. — Մի՞թե, մի՞թե…— պատասխանեց ջուլհակը։
    — Միուցե — միգուցե
    Թագավորը միգուցե — միգուցե ասոելով ուզում է հասկացնել, որ ինքը դեռ լավ չի չանաչում ջուլհակին։
  3. Քեզ դուր եկած հատվածը պատմիր։
  4. — Չլինի՜մ, չլինի՜մ…
  5. — Մի՞թե, մի՞թե…— պատասխանեց ջուլհակը։
  6. Թագավորը, «չլինիմ, չլինիմ» ասելով՝ ուզեց ասել ծերունուն. «Եթե ինձ ճանաչեցիր՝ չլինի թե երևցնես այդ բանը, թող մեր մեջը մնա»։ Իսկ ծերունին պատասխանեց՝ «Մի՞թե, մի՞թե», այսինքն՝ «Մի՞թե ես հիմար եմ և այդքանը չգիտեմ»։
  7. Ի՞նչ սովորեցիր այս պատմությունից։

Այս պատմությունից սովորեցի, որ մարդը պետք է հնարամիտ լինի, որպեսզի ամեն փորձությունից կարողանա դուրս գալ։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s